Stilling: HMS og Kvalitet Enhet:Internservice Avdeling: Eiendomsavdelingen
1. Organisatorisk plassering:
- Stillingen er direkte underlagt og rapporterer til Eiendomssjef.
2. Stillingens ansvarsområde/hovedoppgaver:
- Bistå avdelingen med å lage prosedyrer
- Ansvar for vedlikehold og ajourhold av prosedyresamlingen for Eiendomsavdelingen.
- Utføre tildelte arbeidsoppgaver innen avdelingens ansvarsområde i samarbeid med avdelingens ansatte.
- Holde seg orientert om og foreslå forbedringer på gjeldende rutiner for arbeidsoppgavene som skal utføres.
- Ansvarlig for at kvalitetskrav og HMS-krav blir ivaretatt innenfor sitt ansvarsområde.
- Ansvar for å holde seg faglig oppdatert.
3. Samarbeidsforhold:
- Stillingsinnehaver vil i utstrakt grad arbeide mot avdelingens kunder og samarbeidspartnere. Det er derfor av stor viktighet at en ivaretar service og kundefokus.
- På en aktiv måte arbeide for videreutvikling av arbeidsmiljø og samarbeidsforholdene mellom avdelingens ansatte.
- Holde Eiendomssjef informert om sitt arbeide..
4. Generelle bestemmelser.
a. Stillingen har taushetsplikt etter sykehuslovens § 16.
Endringer i stillingsbeskrivelsen fremlegges av Eiendomssjef etter at endringene er forelagt stillingsinnehaver. Slike endringer skal fremlegges skriftlig.