| Forfatter: |
Ingvild Liaset Omdal (Jordmor) Anlaug Vatne (Seksjonsoverlege nyfødtintensiv) |
|---|---|
| Godkjent av: |
Ann Marit Gilje (Avdelingsoverlege BUK) |
| Dokumentadministrator: | Anlaug Vatne (Seksjonsoverlege nyfødtintensiv) |
| Dokument-ID: | 45312 |
| Gyldig fra: | 19.06.2026 |
| Revisjonsfrist: | 18.06.2029 |
Kan denne godkjennes- er helt lik den nasjonale bortsett fra at barn med Blodsukker under 1,5 skal innlegges NFI, noe vi alltid har praktisert og hatt i prosedyrene våre. Dvs det er ingen endringer i forhold til hovedprosedyren